No luck

Dan hari semalam adalah hari ketiadaan ong untuk seorang aku di sini. Aku sangapkan 0.03 pointer. Menangis mengadu dengan Ash sampai dia rasa bersalah. Bagi aku, aku sudah cukup berusaha score untuk Test 1 dan Test 2, juga assignment dan presentation. Dan bagi aku juga aku sudah cukup berusaha di dalam kertas peperiksaan akhir yang lepas. Mungkin Tuhan masih mahu aku berusaha lebih keras untuk aku berjaya kelak. Semalam hari untuk aku patah semangat. Putus cinta pun tak rasa sedih macam ni. Haih.

Tengok gua dah try paling hardcore score untuk carry marks:

CTU 553 : 43/50
ECO 535 : 33.45/50
HRM 549 : 46.67/50
HRM 542 : 41.15/50
HRM 582 : 33.10/50
ENT 530 : 42.10/50


Tapi gua headbanging melalak semalam sebab gua dapat alahai ciput celah kelengkang je:

Orang mungkin bilang aku tak bersyukur, aku kisah apa. Apa yang aku mahu, apa yang aku usaha, aku sendiri yang tahu. Sembang panjang lebar pun bukan datangkan faedah dan bukan datang magis tambahkan 0.03 untuk aku. Hanya mahu berkongsi. Dan nasib baik IM dengan classmate aku buat aku lega sikit.

Foo : Eh how your result ? I'm sad.
Saufi : Why sad ? Tak tengok lagi, & taknak tengok. Taknak potong mood. HAHAHA.
Foo : Alah tengok jela tapi memang potong mood pun. I only got 3.47 lagi 0.03. Macam haram, sedih gila.
Saufi : Okay. Taknak kawan kau.
Foo : Lah why taknak kawan dengan aku pulak ?
Saufi : Sebab kau tak DL. HAHAHA.


And dia cakap ini dan buat aku rasa okay, tak payah nak meroyan sangat. Thanks Saufi.

And my bf, "Bie jangan nangis lagi alright. Bie dah dapat 3.47 pun dah okay pada i. I'm proud of you bie, bie dapat banyak pointer tu. Takpa bie ada lagi satu sem kan so I want you to concentrate even more on your next semester. Bie dapat 3.47, you still get your duit raya from me. So don't forget to claim it from me. Dah bie jangan sedih lagi, Btw I really am proud of you bie. I love you baby. I love you more. I love you so much."

Thanks bie for the spirit all these times. I'm lucky to have you, you're always by my side when i'm down and faced hardship. Thanks for waking me up for classes and study. Thanks for what you have done for me since we're together. I love you.